11 sierpnia 2012

Tabletki Asystor Hair


Nie wierzę w reklamy,ale ostatnio zaciekawiły mnie tabletki 'Asystor Hair' reklamowane w telewizji, także zaczęłam szukać składu na Internecie oraz opinii na ich temat. Niestety,opinii nie znalazłam, ale za to wyszukałam skład i opis producenta:)

Otóż od producenta:
Asystor Hair to suplement diety, który dzięki dwufazowemu działaniu wzmacnia nie tylko włosy ale i też cebulki. Jest to jedyny taki produkt, który w pierwszym etapie wzmacnia cebulkę, a dopiero potem odżywia i chroni włosy.

Skład:
I faza: Wyciąg z pokrzywy 100mg, Wyciąg z zielonej herbaty 100mg, Tauryna 150mg, L-metionina 12mg, L-cysteina 12mg, Selen 22,5mcg, Cynk 5mg, Kompleks wyciągu z alg brunatnych Ascophyllum nodosum oraz wyciągu z pestek winogron Vitis vinifera 15mg
 II faza: wyciąg ze skrzypu polnego 240mg, Spirulina 10mg, Hydrolizat białek kolagenowych 40mg, Witamina A 470mcg, Tiamina 0,8mg, Ryboflawina 1mg, Witamina B6 1,1mg, Witamina B12 0,6mcg, Witamina C 30mg, Witamina E 12mg Niacyna 16mg, Biotyna 77mcg, Kwas pantotenowy 5,1mg, Kwas foliowy 200mcg, Cynk 7,3mg, Selen 55mcg, Jod 73mcg, Żelazo 6,9mg

Wskazania:
Asystor Hair to suplement diety, który dzięki dwufazowemu działaniu wzmacnia nie tylko włosy ale i też cebulki. Jest to jedyny taki produkt, który w pierwszym etapie wzmacnia cebulkę, a dopiero potem odżywia i chroni włosy. Zażywane w odpowiedniej kolejności tabletki zapewniają kontrolowaną, podwójną regenerację włosów

Działanie:
Asystor Hair składa się z dwóch rodzajów tabletek.

Fazę 1 stanowią tabletki o kolorze fioletowym, które zawieraj ą substancje naturalne wzmacniające cebulkę, poprawiające mikrokrążenie skóry głowy, dostarczające substancji odżywczych i budulcowych, wspomagające syntezę keratyny, przytwierdzające włos do podłoża i utrzymujące naturalną gęstość włosów.

Fazę 2 stanowią tabletki o kolorze zielonym, które odżywiają włosy, wspomagają regenerację struktury włosów, chronią przed uszkodzeniem m.in. przed zanieczyszczeniem i promieniami UV, pobudzają wzrost grubszych, silniejszych i gęstszych włosów. Dzięki naturalnym składnikom preparat jest dobrze tolerowany przez organizm.

Dawkowanie:
1 tabletka fioletowa raz dziennie, przez 30 dni. 1 tabletka zielona raz dziennie, przez 30dni. Tabletki zaleca się spożywać podczas posiłku. 


Skład mnie zaciekawił,jest inny od typowych tabletek na skórę,włosy i paznokcie.  Zaciekawiło mnie również to,że dali dwie tabletki,jakby nie mogli dać tych składników do jednej tabletki? Cena nie jest może najmniejsza, ale nie jest też odpychająca, tabletki kosztują 30 zł. Jak skończę moją Belissę (efektów raczej nie zauważyłam) to chyba kupię te tabletki,tak dla sprawdzenia. A Wy, miałyście styczność z tymi tabletkami?:)

pozdrawiam:)

19 komentarzy:

  1. wow nawet nie wiedziałam o ich istnieniu - skład faktycznie ciekawy :) Tez jestem ciekawa czemu nie połączyli składników w 1 tabletce.
    Jak kupisz to czekam na relację z efektami :)

    OdpowiedzUsuń
  2. widziałam reklamę w tv i nazwa wydała mi się odpychająca. ale skład całkiem ładny jak piszesz, jestem zdziwona, bo myślałam, że to kolejny produkt, który nic nie robi. jak wykończę posiadane w domu suplementy to pewnie się zainteresuję :)

    acha, ja bym brała obie, w jeden dzień jedną, w drugi - drugą ;) czy jakoś tak. przecież tej części włosa, która już wyrosła nic nie odżywi (od wewnątrz). Więc ja bym nie wierzyła że po 1. tabletce wyrosną mi ładne włosy, które będzie przez kolejny miesiąc odżywiać druga tabletka.
    to co jemy wpływa na włosy które niedługo wyrosną, a te co już urosły odżywiamy od zewnątrz.
    ...
    tak jeszcze pomyślałam, że druga tabletka może wpływa na skład sebum, które odżywia i natłuszcza włosy? :) jednak to nadal działanie od zewnątrz

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nazwa od razu skojarzyła mi się z tymi tabletkami co reklamują na odchudzanie 'Asystor Slim' .. ;/ pewnie to ten sam producent...

      Usuń
    2. tak tak, to ten sam.
      no i właśnie: w odchudzanie w tabsach nie wierzę, więc i te mi się podejrzane wydały. ale skoro te na włosy mają taki fajny skład, to ciekawe, jak te na odchudzanie...? nie nie, lepiej się nie zastanawiać :) NIE DA się odchudzić tabletkami. Zapamiętać! :)

      Usuń
    3. Kij z tym,że nie da się schudnąć przy tabletkach,ale tabletki odchudzające WYNISZCZAJĄ organizm..
      Niestety dlatego ta nazwa mnie trochę odpycha,ale skład:)

      Usuń
  3. Widzialam ta reklame :D, tez mnie zainteresowaly :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Rzeczywiście mocno je teraz reklamują. Tabletki, które trzeba brać 2 razy dziennie są lepsze, bo lepiej się przyswajają.

    Ja biorę MERZ SPEZIAL ze współpracy i nie spodziewałam się, że będą po nich takie fajne efekty. Włosy i paznokcie tak szybko mi rosną, że robione 2 tygodnie temu włosy mają już 1cm straszak ;) :D Paznokcie pół centymetra w tydzień.

    OdpowiedzUsuń
  5. Anonimowy21:27

    da się odchudzić tabletkami!!!!
    też nie wierzyłam ale jak w ciąży przytyłam 40kg to musiałam schudnąć za wszelką cene i stosowałam asystor slim i inne tabletki + dieta i jest efekt mam 57kg hura

    OdpowiedzUsuń
  6. Też ostatnio się nad nimi zastanawiałam, ale wybór padł na Biotebal 5 :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Anonimowy01:06

    te tabletki trzeba brac 2 naraz kazdego dnia ???

    OdpowiedzUsuń
  8. 1faza czyli tabl fioletowa 30 dni i 2faza czyli tabl chyba zielone przez 30 dni .sa dwie fazy po to ,zeby rosly ci ladne grube zdrowe wlosy najpierw trzeba wyleczyc i wzmocnic cebulke wlosa i na to jest wlasnie ta 1 faza .2 faza jest ze skladnikami ,ktore przyspieszaja rozwoj wlosa ,kiedy cebulki sa juz w dobrym stanie mozna zaczac hodowac wlosy ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Anonimowy20:54

    tak się zastanawiam, czy te 2 miesiące wystarczą na to, żeby mieć piękne włosy?

    OdpowiedzUsuń
  10. Anonimowy14:13

    suplement dziala napewno podobnie działa jak witapil wlosow wypada mniej a bore kilka dni

    OdpowiedzUsuń
  11. Anonimowy09:34

    tabletki ASYSTOR HAIR to rewelacja polecam z witapilem nie a porownania jestem zachwycona swoii wlosami

    OdpowiedzUsuń
  12. Hmm opisałaś gdzieś efekt tej kuracji?
    Ja właśnie skończyłam kurację z AH i też przymierzam się do napisania recenzji. Bardzo zadowolona jestem, a Ty? Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Anonimowy21:46

    Biore juz drugie opakowanie i z reka na sercu moge napisac, ze rzeczywiscie dzialaja. Mam cienkie wlosy a po tych tabletkach zaczely doslownie po miesiacu brania odrastac wlosy hna "zakolach" teraz mam wszedzie tak zwane "baby hair", bralam belisse, vilcacore i szczerze to lepszych od asystor hair w tej cenie nie ma!

    OdpowiedzUsuń
  14. Ale wy tu bzdury piszecie, nie bierze się po dwie tabletki dziennie,a po jednej przez 60 dni, najpierw 30 dni pierwsza faza, potem druga faza przez kolejne 30dni

    OdpowiedzUsuń
  15. Anonimowy20:30

    a co sądzicie o takich tabletkach jak provillus for woman z nuvialab.pl, czy może ktoś je stosował? proszę o opinie

    OdpowiedzUsuń
  16. Anonimowy13:11

    Da się odchudzić tabletkami odchudzającymi jeśli poza ich zażywaniem uprawiamy dużo sportu i ogólnie jesteśmy na zdrowej diecie. Na chudzianka.pl dowiedziałam się, że jakich byśmy tabletek nie brali, ćwiczenia są najbardziej skuteczne co nie oznacza, że tabletki nie działają. One mają "wspomóc" odchudzanie, a nie odwalić wszystko za nas...

    OdpowiedzUsuń

dziękuję za wszystkie dodane komentarze, jestem bardzo wdzięczna:)
wszystkie komentarze czytam, na wszystkie pytania staram się odpowiadać:)